پیرو تماس های مکرر و سئوالات متعدد همکاران در خصوص حضور شرکت طنین پیک سبلان (توپ های ورزشی بتا) در نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی SPORTEX2020 و حواشی ایجاد شده در این نمایشگاه، بدین وسیله به اطلاع می رسانیم شرکت طنین پیک سبلان با توجه به روند شیوع ویروس کووید 19 (بیماری کرونا) و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات، و همچنین لزوم و اهمیت بالای حفظ سلامتی هموطنان عزیزمان که مهم تر از همه فعالیت هاست، در این نمایشگاه حضور فیزیکی نداشته و ضمن انصراف از شرکت، با تلاش شبانه روزی همکاران در واحدهای روابط عمومی، انفورماتیک و فروش، اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه مجازی توپ های ورزشی بتا از طریق شبکه های اجتماعی در همان زمان برگزاری این رویداد (5 الی 8 مهرماه) همراه با رونمایی از محصولات جدید بتا نمود که با استقبال بی نظیر همکاران محترم مواجه گردید.

در روزهای اول تا سوم این رویداد همکاران ما در واحد فروش از 27 توپ جدید بتا در رشته های مختلف ورزشی رونمایی کرده و در پایان پاسخگوی سئوالات مخاطبین بودند.

 ویژه برنامه آخرین روز از نمایشگاه مجازی توپ های ورزشی بتا، با حضور مهندس صفا سراج مهدیزاده، مدیرعامل شرکت، به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه برگزار گردید.

مهدیزاده، ضمن تشکر از همراهی همه همراهان عزیز بتا در طول نمایشگاه، از برنامه های انجام گرفته توسط بتا در طول زمان فعالیت های خود توضیحاتی ارائه کرد.

وی، از برنامه های آینده شرکت در زمینه ها و بخش مختلف سخن گفته و چشم اندازهای توسعه ای، بازاریابی، مدیریتی، تحقیقاتی و … بتا را تشریح کرد.

این ویژه برنامه مخاطبینی از دانشجویان و دانشگاهیان محترم نیز داشت که صفا سراج مهدیزاده به عنوان کارآفرین جوان و برتر کشوری، پاسخگوی سئوالات این عزیزان در زمینه های مدیریتی و کارآفرینی بود.

 

برای مشاهده کامل فیلم های اولین نمایشگاه مجازی توپ های ورزشی بتا می توانید به صفحه رسمی بتا در اینستاگرام مراجعه کرده و در بخش IGTV مشاهده نمایید.

https://www.instagram.com/beta.sport

انتهای پیام/

فهرست