تولید ماسک صورت FACE COVER با قابلیت استفاده مجدد در شرکت آدیداس

 

منبع : DEZEEN.COM

 

شرکت پوشاک آدیداس ماسک صورت با نام Face Cover را منتشر کرده است، این ماسک که قابلیت استفاده مجدد را دارد از مواد قابل بازیافت و قابل تنفس برای مردم که بتوانند در دوران قرنطینه براحتی از آن استفاده کنند، ساخته شده است.     این ماسک ها به گونه ای طراحی شده است که توسط افرادی که تمایل دارند تا از خطر ابتلا یا انتشار کرونا ویروس در امان بمانند، استفاده شود. در بسیاری از کشورها پوشیدن ماسک صورت توسط دولت ها برای افرادی که می خواهند از منزل خارج شوند، توصیه می شود.

بر اساس گفته های شرکت آدیداس: “از آنجا که تدابیر قرنطینه به تدریج کاهش می یابد و ما به دنبال ترک خانه های خود هستیم تا بتوانیم با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنیم، می خواهیم به این وضعیت کمک کنیم. “

“گرچه از نظر پزشکی درجه بندی نشده است، این ماسک به منظور جلوگیری از انتشار ویروس ها و میکروب های قابل انتقال، به منظور محافظت از اطرافیان طراحی شده است. “

 

ماسک های موجود، در اروپا، آمریکای شمالی و چین برای خرید در دسترس هستند و بخشی از قیمت فروش آن به صندوق مقابله جهانی کرونا ویروس کودکان اهدا می شود.

آدیداس می گوید:”ماه گذشته ما شروع به تغییر کارایی منابع طراحی و زنجیره تأمین کردیم تا بتوانیم ماسک های قابل استفاده مجدد را تولید کنیم. ما از این هفته آنها را به لیست تولید محصولات خود اضافه کردیم – و در انگلستان، 2 پوند از هر بسته سه تایی خریداری شده به صندوق مقابله جهانی کرونا ویروس کودکان اهدا می شود. “

هر روکش چهره از موادPrimegreen  آدیداس ساخته شده است، که این مواد را پارچه بازیافتی با کارایی بالا و عاری از پلاستیک و بکر توصیف می کنند.

ماسک های ساده دارای  حلقه ای برای پوشیدن در گوش مصرف کنندگان هستند. آنها برای استفاده مجدد طراحی شده اند و کلمات “شستشو. خشک. استفاده مجدد” روی آنها چاپ شده است.

 

ماسک صورت بخشی از پاسخ آدیداس برای مقابله با ویروس کرونا است، که با نام تجاری hometeam# است. ابتکارات ارائه شده در این طرح، جهت ایجاد محافظ صورت برای کارمندان مراقبت های بهداشتی ایالات متحده و چالش hometeamheroes# است که 1 دلار برای هر مایلی که از اپلیکیشن آموزشی آدیداس استفاده می شود، اهدا می کند.

پوشیدن ماسک روشی مهم برای افراد برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا محسوب می شود. در انگلستان ازسلبریتی های مشهور از جمله استفان فر و الیزابت هورلی ماسک های طراحی شده توسط ران آراد را به عنوان مدل استفاده کرده اند و از این طریق با فروش ماسک ها به جمع آوری پول برای خدمات ملی بهداشت بریتانیا کمک کرده اند، این در حالی است که Standard Issue نیز یک منبع برای تولید انبوه این ماسک ها را تولید کرده است.

ارائه شده توسط واحد تحقیق و توسعه

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست