به گزارش روابط عمومی شرکت طنین پیک سبلان، در آستانه بیست و ششمین سالگرد درگذست مرحوم مقصود بایرامی، فوتبالیست برجسته اردبیلی، از آثار مکتوب نادر پرستار، از چهره های فاخر در حوزه مطبوعات، نویسنده و خبرنگار برجسته ورزشی استان اردبیل، در زمینه خاطرات فوتبالی و فوتبال اردبیل رونمائی شد.

شرکت طنین پیک سبلان نیز در راستای اهداف و مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی خود، ضمن حمایت از هنرمندان استان، در انتشار این آثار حامی و همیار استاد پرستار گردیده بود.

 

 

 مهندس مهدیزاده، مدیرعامل شرکت، طی سخنانی در تجلیل از استاد پرستار، گفت: ایشان از مفاخر استان در زمینه مطبوعات و رسانه های ورزشی به شمار می رود و باید قدردان زحمات چندین ساله این استاد بود.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت ورزش استان و عدم پیشرفت و رکود ورزش در سال های اخیر گفت: قطعا آثار و تبعات این رکود در جامعه تاثیر می گذارد و باعث کاهش شادابی و سلامت جامعه و به همان نسبت باعث افزایش میزان بیماری و بزه اجتماعی خواهد شد.

 مهندس مهدیزاده، آسیب شناسی عوامل متعدد در رکود ورزش استان را مهم دانست و گفت: حتما عوامل متعددی وجود دارد که باید آسیب شناسی شود ولی یکی از مهمترین عوامل عدم کارایی و مدیریت صحیح در ورزش استان است.

 وی در ادامه گفت: امیدوارم این مراسم فصل نو و آغاز و تلنگری برای تغییر باشد تا به زودی شاهد روزهای خوب در ورزش اردبیل و بالاخص فوتبال باشیم.

 

انتهای پیام/

فهرست