نسل جدید توپ های لاستیکی بتـا

توپ های ویژه بتـا برای استفاده در فوتبال خیابانی

توپ های جدید بتا، نتیجه بازی را تغییر می دهند، از طریق طراحی و تولید نوع خاصی از کامپوند لاستیک، بتا توانسته است شیوه تازه و بی نظیری در تولید توپ های لاستیکی ایجاد نماید.

این توپ ها با بهره گیری از فناوری های جدید در تولید، از مزایای قابل توجهی برخوردار شده است، از جمله این مزایا می توان به افزایش نرمی سطح توپ، کروی بودن، افزایش دقت شوت، کاهش انحراف توپ و در مجموع افزایش 30 درصدی کارکرد توپ های جدید نسبت به نمونه های قبل اشاره کرد.

پژوهش، نوآفرینی و خلاقیت

نسل جدید توپ های لاستیکی بتا، نتیجه یک تحقیق سه ساله در مورد افزایش کارایی و کیفیت توپ های لاستیکی، توسط واحدهای طراحی، توسعه و آزمایشگاه بتا می باشد، که این فرایند در سه مرحله پژوهش، نوآفرینی و خلاقیت انجام گرفته است.

در مرحله پژوهش، با مراجعه به بازخوردها و اطلاعات کسب شده از مشتریان، تحقیقات برای تولید نسل جدید آغاز گردید، کارشناسان و مهندسین بتا با به اشتراک گذاشتن و تبادل اطلاعات خود با شرکت های بزرگی همچون شرکت Sports Labs انگلیس، Sports Tech ژاپن و Mesuca چین، و استفاده از تجربیات کارشناسان و مهندسین آزمایشگاه های معتبر دنیا، شروع به تولید و آزمایش کامپوندهای جدید کردند.

در مرحله بازآفرینی، پس از تولید کامپوندها، نمونه های اولیه توپ، تولید و مورد بررسی و آزمایش های دقیق قرار گرفت. توپ ها کلیه تست های مربوط اندازه گیری را پشت سر گذاشتند.

در مرحله خلاقیت، پس از تایید نمونه های اولیه، نسبت به تولید نسخه نهایی با طراحی های جدید و نوآوری در تولید، اقدام گردید و محصول نهایی آماده عرضه به بازار گردید.

راه جدیدی برای بالا بردن کیفیت و کارایی توپ های بتا باز شده است و منتظر تولیدات و خبرهای جدید از بتـا باشید…

 

 

ویژگی محصول

1ساختار Nano compound

در این توپ ها از فناوری جدید ساخت لاستیک (Nano Compond )استفاده می شود که سبب ایجاد یک رویه یکدست و نرم می شود که تجربه بازی با این توپ را لذت بخش می کند ،همچنین استفاده از این فن آوری سبب بهبود جهش توپ شده و عملکرد استثنایی آن در هر شرایط مختلف بازی را ممکن می سازد.

 

2بهبود پرواز توپ

استفاده از فرایند های جدید و به روز سبب توزین دقیق وزن توپ در سطح آن شده که این دقت بالا ،سبب افزایش دقت شوت های در این توپ ها شده و کیفیت بالای بازی با این توپ ها را تضمین می کند.

 

3استفاده از والو پین های جدید

بهبود کیفیت و تکنولوژی والوپین های استفاده شده در این نوع توپ سبب حفظ هوای فوق العاده این توپ ها شده است و سبب شده که نشتی این توپ ها در حد صفر باشد.

 

4مفهوم طراحی

در این سری توپ ها از المان های اکتیو و پرانرژی جهت نمایش سرعت و دقت بالای این توپ ها استفاده شده است . همچنین استفاده از این المان های پرانرژی نشانگر ذات ورزش می باشد. در این توپ های از ترکیب رنگ های قرمز و مشکی استفاده شده تا شور و شوق در بازیکنان را افزایش داده و ترکیب منحصر به فردی از رنگ و طرح را ایجاد می کند. علاوه بر این ، طراحی چشم نواز این توپ ها سبب بهبود تجربه بازی با این توپ ها می شود.

فهرست