برگزاری مراسم جشن هشتمین سالگرد تولید توپ ورزشی بتا


به گزارش روابط عمومی شرکت طنین پیک سبلان، به مناسبت هشتمین سالگرد تولید توپ های ورزشی با برند تجاری بتا (BETA) در شرکت طنین پیک سبلان، مراسم با شکوهی با حضور مدیران، پرسنل و کلیه دست اندرکاران شرکت برگزار شد.
در ابتدای مراسم مدیر کارخانه از نحوه شکل گیری و ساخت کارخانه توپ های ورزشی با نام تجاری بتا (BETA) در شرکت طنین پیک سبلان سخن به میان آورد و در ادامه سخنان خود، اولین توپ تولیدی شرکت را به نمایش درآورد.
در ادامه این مراسم دو تن از پرسنل شرکت با حضور در پشت تریبون از فعالیت های شرکت در طول 8 سال سخن گفته و برای ادامه راه و پیشرفت های روزافزون آرزوی موفقیت کردند.

در این مراسم، مهندس صفا سراج مهدیزاده، مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان، طی سخنانی گفت: «موفقیت های 8 ساله این شرکت قطعاً به جهت اعتماد و حمايت شما بوده است.»

ایشان با اشاره به اینکه نتیجه سود و زیان شرکت تنها بستگی به دلسوزی، عشق و تلاش تک تک کارکنان دارد، افزود: رسیدن به موفقیت های بیشتر و توسعه شرکت و افتتاح فازهای جدید تنها با عشق به کار همکاران عزیز و جدیت و پشتکار میسر می گردد.
مهندس مهدیزاده در پایان سخنان خود ضمن تشکر و قدرانی از تلاش همه همکاران و دست اندرکاران شرکت و با اشاره به لزوم دقت و تمرکز کامل در انجام امور محوله توسط پرسنل، به جهت افزایش هرچه بیشتر رضایت مندی مشتریان، تأکید و برای تک تک کارکنان در همه جنبه های زندگی و کاری آرزوی موفقیت های روزافزون کرد.

شایان ذکر است: توپ های ورزشی بتا فعالیت خود را با افتتاح فاز اول در سال ۹۰ شروع کرده و در مدت سال های فعالیت خود توانسته به بزرگترین تولید کننده توپ های ورزشی در ایران تبدیل شود.
این شرکت با استفاده از دانش جهانی و متخصصین بومی، توانسته است توپ های ورزشی با استاندارد بین المللی وارد بازار نماید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

فهرست