بازدید دکتر برادران معاون منابع عمومی وزارت صمت از شرکت طنین پیک سبلان

به گزارش روابط عمومی شرکت طنین پیک سبلان، دکتر محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت به همراه زارع برزشی مدیر کل صنایع ورزشی و خلاق، سرکار خانم دکتر ابرو فراخ مدیر صنایع سلولزی و استاندار اردبیل و جمعی از مسئولین استانی همزمان با دهه مبارک فجر از شرکت طنین پیک سبلان (توپ‌های ورزشی بتا) و کارخانجات تامین سامان میلاد آسیا بازدید به عمل آورد.

دکتر برادران، در این بازدید از طرح های توسعه ای شرکت و فعالیت های انجام گرفته توسط طنین پیک سبلان دیدن به عمل آورده و با حضور در بخش های مختلف تولید توپ های لاستیکی و چرمی بتا، با نحوه تولید محصولات بتا آشنا گردید.

گفتنی است پیش از این رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با صنعت‌گران بر درج نشان “ساخت ایران” به زبان فارسی تاکید کرده بود که این امر در تولید توپ‌های ورزشی بتا روی توپ‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال چرمی تولیدی این کارخانه محقق شده و محصولاتی با درج عبارت “ساخت ایران” تولید می‌شوند. 

برادران با اشاره به این موضوع که این کار به توسعه نام و نشان تجاری ما در منطقه کمک خواهد کرد، افزود: البته کار ما نیز در این راستا سخت‌تر شده زیرا باید محصولاتی با کیفیت بالا تولید کنیم. نیاز امروز جامعه ایران رشد صنعتی مستمر است.

وی در ادامه اظهار داشت: در فاز توسعه و هدف گذاری این مجموعه که در حال حاضر تولید سالانه این شرکت 5 میلیون توپ است که باید به سرانه تعداد دانش آموزان که 13 میلیون است نزدیک شود.

 

 

انتهای پیام/

فهرست