3 تمرین برای داشتن شکم تخت و صاف در خانه

اگر واقعاً می خواهید شکمی صاف و تخت داشته باشید باید بگوییم که فقط ورزش کردن کافی نیست. شما باید کاملاً بر روی تغذیه با کیفیت و همچنین آبرسانی کافی و خواب تمرکز کنید! بدون این موارد، تلاش شما برای انجام تمرین شکمی کافی نخواهد بود.

بنابراین اگر،  به برنامه غذایی خود پایبند باشید، به اندازه کافی بخوابید و کارهای دیگری را که باید خارج از تمرینات خود انجام دهید. بعد از آن می توانید برخی از تمرینات شگفت انگیز که برای لاغر کردن شکم وجود دارد را در همین تابستان انجام دهید.

موثرترین تمرینات برای شکم می تواند بدون هیچگونه تجهیزات و با توجه به وزن بدن انجام گیرد. در ادامه 3 تمرین بدنسازی که چربی های شکم و پهلو را می سوزاند، معرفی خواهیم کرد.

 

1-حرکت V-UPS 

اگرچه شاید این حرکت، خلاف جهت حرکت V نرمال ( حرکت V وارونه) باشد اما قدرت چربی سوزی آن را دست کم نگیرید. در این حرکت باید تمرکز و استقامت داشته باشید تا بتوانید تمام بخش های شکم را به کار بیندازید. روی سطح بر روی پشت به صورت صاف دراز بکشید بعد تا قسمت ناف شکم بلند شده و دست خود را به انگشت شصت پا برسانید.

۲-حرکت کرانچ پهلوها PLANK OBLIQUE

 

حرکت پلانک، ماهیچه های مورب در پهلوها را تحت تاثیر قرار می دهد. سعی کنید این تمرین را به صورت کند و کنترل شده انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. علاوه بر این، سعی کنید دامنه حرکت خود را تا حد ممکن بزرگتر کنید : بدون اینکه زمین را لمس کنید فاصله باسن را با زمین کم کرده و بعد دوباره تا جائیکه می توانید آن را بلند کنید. ( مطابق تصویر)

۳ -حرکت پای کوهنورد (Mountain Climbers)

 

ترکیب حرکت کششی- قدرتی نیم تنه و شکم در حرکت “کوه نورد کوهستان” ، به عنوان یک تمرین ایده آل می تواند در برنامه معمول شما قرار بگیرد. در حالی که دو حرکت دیگر باید به صورت کند و کنترل شده انجام شود، این حرکات می تواند سریع و انفجاری باشند. در این حرکت (مطابق تصویر)  دستها به اندازه عرض شانه ها باز شده و باسن و پاها در یک خط قرار بگیرند. در این حرکت ممکن است باسن را طبق حرکت V وارونه بالا و پایین ببرد سعی کنید از این حرکت اجتناب کنید.

خوب، حالا وقت آن رسیده است که همه حرکات را باهم انجام دهید. هر تمرین را به مدت 30 ثانیه با کمترین زمان نفس گیری در فاصله 4 دور انجام دهید. این یک تمرین جذاب 6 دقیقه عالی شکمی است که براحتی می توانید آن را در خانه انجام دهید.

ارائه شده توسط واحد تحقیق و توسعه

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست